Bara 9 dagar kvar

God morgon på er alla morgonpigga därute. Det var iallafall vad jag var när jag vaknade för fyrtio minuter sen. Ja, jag vaknade INNAN klockan ringde. Sjukt. Men jag låg iallafall kvar i sängen och drog mig lite tils det verklien var dags att gå upp. Nu har jag ätit frukost och sen ska jag bara fixa mig innan jag kilar iväg till jobbet. Emmie kommer förbi snart tror jag och hämtar fkort. Ikväll kommer mina päron hem så imorgon slipper jag nog cykla till jobbet (Y)! Solen skiner ute men jag tvivlar på att det håller i hela dan, och på att det är varmt. Have a nice day.
Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Härligt :) och jag åker till Tunisien, gud vad jag längtar nu!

2009-08-01 @ 14:49:03
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback