Blåbärsplockning

Hej på er! Idag är det äntligen sol ute och det ska tas vara på. Ska först lägga mig en stund i solen och läsa bok och sen ska jag plocka blåbär med mamma! :) Kan hända att det kommer i omvänd ordning, det beror på hur snabb hon är.
Idag har jag redan jobbat, åkte med pappa vid kvart i sju imorse. Var skönt att få skjuts och sen gick allting på jobbet hur fort som helst. Jobbade fram till tolv och sen kändes det som jag smet iväg när jag gick vid tolv, men allt var i sin ordning. Hade gärna haft fler såna tider denna sommaren.

Men nu kan jag tänka att alla ligger ute i solen, så det ska jag med göra. Puss på er!

och förresten, nu är det bara 5 dagar kvar :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback