Bokat och klart!

Hej! Idag bestod skoldagen mest av hål. kändes som om jag hade rast hela tiden.
Dagen började med en fysiklektion på 20 minuter innan vi hade studentmössaprovning. Jag hade inte en aning om att mössorna var så dyra men aja, tog en brilliant så snygg lär den var iallafall. Beställde lite kläder också, hoppas de blir bra! Hade min första psykologilektion idag och det verkar mycket lovande!

På hemvägen svängde jag in på trafikskolan och bokade min första körlektion. Ett steg närmare på vägen iallafall och idag är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller år. Men tiden lär gå väldigt fort, för först är det Barcelona om en månad som gäller! :)

Ikväll ska jag sitta med fysikboken i högsta hugg. Prov nästa fredag, jag har väl aldrig sagt att jag gillar natur iallafall?

ngt jag sagt däremot är att jag skulle kunna tänka mig att pierca tungan, det här har fått mig å andra tankar. ingen ska någonsin komma i närheten av min tunga med en sån "nål".


Kommentarer
Postat av: carmen

jag lovar dig ida att det känns ingenting, och när jag säger ingenting så menar jag det verkligen! :) jag trodde det skulle göra skiit ont verkligen, men icke sa nicke.

2009-08-27 @ 17:50:34
URL: http://caarmens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback