Lite kvällsskrivning

Bara för att fortsätta på traditionen som pågått de senaste veckorna så kan jag ju även idag tala om för er hur lång tid det är kvar, lite bara för att känna att jag snart är i fyrtio graders värme medans ni är här hemma i regn. Det ger mig en sån där härlig skadjeglädje, för man brukar väl säga att skadeglädjen är den enda sanna glädjen? :D Läste idag att en "värmebölja" är på väg in över Sverige och den ska stanna över helgen, men på måndag (när jag åker, hihi) så är skyfallen och den mulna himlen tillbaka. Moahaha! Jaja, idag är det iallafall 6 dagar kvar! :D Däribland bara två jobbdagar, wiho! Imorgon och på torsdag, sedan är jag friiiiii!

Idag hade jag ett monsterpass på nio timmar från 8-17. Jag var galet trött och hängig när jag kom hem och ville bara somna i soffan. Men efter lite mat så drog pappa med mig upp på berget. Vi sprang Burma i redigt bra tempo och jag var jättetrött när jag hade spurtat i mål. Men lite mer än 5 kilometer på cirka 25 minuter är inte illa pissat tycker jag :)!
Jag är rädd att jag kommer tappa all kondition som jag byggt upp nu i några veckor när jag är nere i Cypern. Mamma sa att jag inte skulle göra det om jag inte drack så mycket därnere. Haha. Hon börjar även bli lite orolig för partybåtarna därnere som dom skriver om på Expressens hemsida, kan vara lite förståeligt kanske..  
Men iallafall, jag och Clara får bibehålla träningen på stranden genom att ta på oss en sportbh och leka lite baywatch. Skulle egentligen ha en röd baddräkt som är skuren långt upp på höften och en livboj i handen som vi kan springa med på strandkanten.. DET hade varit något! Men vi får nöja oss ändå. Vi kommer iallafall se hurtiga ut bland alla bakfulla ungdomar.


Men nu ska jag sova. Imorgon jobbar jag 7-12 och ska åka med pappa på morgonen. Sen kanske det blir lite bärplockning/svampletning med mamma under dagen. På kvällen är det iallafall träning, detta ser jag fram emot. Sov så gott nu folket! PUSS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback