Tillbaka till verkligheten

En blogg hade jag ju också. just det! Glömde av allting som hade med vardagen att göra medans jag låg därnere i Cypern. Ingen har väl missat att jag fick svininfluensan och blev inlagd tre dagar på sjukhus? Plus att jag sen fick vänta fem dagar med att flyga hem för att inte kunna smitta någon. De första dagarna därnere var iallafall helt sjukt underbart galna, jag har nog aldrig tidigare haft så roligt. Träffade massor med nytt folk men även gamla bekantskaper och tro mig, världen är väldigt väldigt liten!
Nu är jag iallafall hemkommen och det var skönt. Flyget hem var försenat 6 timmar också, (hur mkt otur får man ha?) så efter 14 timmar på resande fot var det väldigt skönt att sätta sin fot på nolgårdsgatan 22. Igår tog jag de lugnt med Emmie istället för skolan och friluftsdag så idag blev min första skoldag och de gick mycket bra. Sovmorgon till 12 och sen bara matte och FBG så verkar mina tisdagar bli toppen! Även måndagarna är kanoners! Jag älskar mitt schema nu för en gångs skull och jag tycker vi i NV är värda de, efter två helvetes år!

Nu ska jag snart iväg ut på en promenad med Pär :) Hann har ju gömt sig på kusten hela sommaren så har inte träffat han något typ. Men nu ska vi försöka ta igen så mycket som möjligt!

Vi hörs! puss

Jag kan visst inte ladda upp bilder nu... SURT! Men de kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback