19 dagar kvar tror jag :D

Hej bloggen!
Jag vaknade upp med en halsmandel stor som ett hus och en normal. Gjorde svinont i vänstra sidan men efter lite honungsvatten bestämde jag mig för att dra mig till skolan. Väl i skolan hade jag fysik, matte, psykologi och en halv svenska lektion innan jag ringde efter skjuts hem. Då var jag även dödstrött och hade jätteont i huvudet. Mellan alla lektioner hade jag två stora håltimmar som spenderades på bästa sätt!:)
Fick ringa återbud till jobbet och har legat i sängen och sovit fram tills nu ungefär. Har även smällt i mig en massa ris, kyckling, beasås och cola. Inget man missar trots halsont!:D
Nu ska jag läsa fysik och försöka fatta något, jag har omprov på fredag och tänker inte få IG på omprovet. När jag tänker efter så är detta de enda omprovet jag någonsin gjort, och detta tillsammans med ungefär hela min klass. Säger det något om läraren? Juste, hon är kass.

Fysik Fysik Fysik Fysik, hjälp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback