Alldeles för glad

Idag har varit en mycket bra dag. Jag har varit väldigt glad nästan hela tiden. Började med en spanskalektion och jag fick veta att vi inte behöver betala något mer på våran resa :) Vi kanske till och med får tillbaka pengar! Nu är det förresten bara 18 dagar kvar. Efter spanskan hade jag psykologi, det är en riktigt rolig kurs och jag tror det hänger lite på läraren faktiskt :) Sen blev det kemi som sista lektion. Efter det åkte jag, vanessa och cornelia ner till stan och satt på lilla blå med vårat projektarbete. Det börjar arta sig nu minsann =)

Regnet öser ner och jag tänkte nog inte gå ut något mer idag. För jag måste plugga. Men det är svårt för jag är alldeles för glad och vill hitta på något kul istället  för att stirra ner i en skolbok. Men har man prov så har man, och denna gången ska jag inte misslyckas..

Hoppas ni också haft en bra dag, Puss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback