Ursäkta för dålig uppdatering

Denna veckan har varit ganska späckad med jobb och plugg. Men jag har även hunnit med en sväng till Skövde för att prova balklänningar och för att inhandla grejer till fredagens ållefestare. Dessutom har jag klarat av Halkan, (Y) Var något av de roligaste jag gjort men jag var även grymt nervös. Jag klarade det iallafall och det är huvudsaken :D Ållefestare började hemma hos mig tillsammans med Emmie och Vanessa. Jag och Emmie var "åttiotalsjoggare" och var otroligt snygga. (haha!). Sen bar det av till Therese där det var Klassförfest och det var helt amazing. Sen var kvällen ganska dimmig inne på just ålle men jag hade iallafall en riktigt grymt rolig kväll som slutade väldigt bra också :)

Igår var jag på kalas hos farmor och farfar, det var som alltid - galet! Släkten är grym och vi har alltid kul på kalasen och igår var inget undantag!

Idag ska jag PACKA för inatt är sista natten jag sover hemma på en vecka. För de kommande nätterna ska tillbringas på barcelonas gator, eller ja några timmar blir väl kanske på ett hotellrum också ^^. haha!
Ska ju iallafall åka dit med spanskagrupperna och jag känner på mig att de kommer bli väldigt bra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback