Lite mingel, lite jobb och massa träningsvärk

Den dåliga uppdateringen idag beror på att jag varit sjukt upptagen och allt har gått i ett. Efter en helt okej arbetsdag powerwalkade jag hem från jobbet och på vägen köpte jag med mig en överraskning till barnen för imorgon. Det är ju sista dagen i skolan då. Direkt när jag kom till hotellet hoppade jag i träningskläderna och for till gymmet för att köra ett rygg och magpass. Efter det slängde jag i mig lite mat jag köpt med hem och fixade iordning överraskningen, sen fick jag skynda mig att bli iordninggjord inför jobbet på ett event. Jobbade där till halv elva. Prickade av gäster i en timme och sedan stod jag bara och pratade med Ulrika i ungefär tre timmar, i klackar och i kylan vid dörren... Det var ganska segt och med min grymma och hemska träningsvärk efter benpasset igår så var det ganska jobbigt att stå efter ett tag. Nu ska mina ben och fötter få vila i bekväma skor inför festen på lördag!
 
Efter jobbet gick jag och Ulrika ner till en volvofest. Där var det fullproppat med folk och det var väldigt trevligt. Men efter kvällens jobb och morgondagens tidiga uppgång så var jag inte så festsugen, det blev ett glas vatten, lite mingel och sedan taxin hem till hotellet och här sitter jag nu.
 
Dagens träningspass:
Latsdrag bakom huvudet
Latsdrag framför huvudet
Sittande rodd med kabel
Stående rodd med hantlar
Ryggresningar
Situps
"Cykling" på rygg
Plankan
Fällkniven
 

Nu ska jag säga hejdå till dagen och krypa ner och sova. Godnatt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback