Dykning väderöarna

Efter en supermysig dag igår på väderöarna med två dyk så missade jag bussen till Falköping. Så det blev middag på kvällen och sedan i säng i tid för imorses gick min buss vid 6.35... Jag är nu framme och ska ge mit ut på en liten cykeltur med lillebror, vi ska bland annat förbi ngn tapetaffär och försöka låna hem prover över helgen. Gör man sånt fortfarande? Jag minns bara hur kul det var att kolla på tapeter i tapetböcker när jag var liten.
Här får ni lite bilder ifrån igår.
 
 
 
Vi såg först två sälar, sen åkte vi lite närmare och möttes av den här ön med massor på. Vi tittade lite åt vänster och upptäckte två små öar till men lika många på!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback