Nu är det över och dags att åka tillbaka till verkligheten

Inga fler lyxiga hotellnätter, inga frukostbufféer, inga mer restaurangbesök varje kväll, inget nytt land varje månad, ingen ordentlig solbränna längre och ingen mer härlig atmosfär när båtarna seglar in i hamn.. Är kanske så ni ser att jag får det när jag kommer hem.
 
Jag ser det såhär: Inga fler jobbiga flyg och jetlags som kastar om sömnrytmen, inget mer leva i en resväska, inget mer packa, inga fler "jag orkar inte gå ut och äta idag igen", massor med matlagning, prästost, svenskt kaffe, pannkakor, jordgubbstårta, grillning, rökt makrill och lax m.m.. Jag kan fortsätta i oändlighet med positiva saker med att få komma hem.
 
Jag ser så fram emot att få sätta foten på svensk mark om några timmar men jag måste erkänna att jag även kommer sakna det. Det här året har gett mig så otroligt mycket och jag har växt som människa. Jag vågar till och med ringa samtal till människor jag aldrig träffat, DE NI!!!
 

 
Tack för det här året hjärtat, jag älskar dig.
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: karin och peter

Välkommen hem. kram på dig

Svar: Tack så jättemycket! :)
idamlindberg.blogg.se

2012-07-11 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback