Jag är tillbaka med ordentligt med energi

Jag ber om ursäkt till er som fortsatt att kika in här under mitt uppehåll. I och med bristen på internet så gick mitt ofrivilliga blogguppehåll med tiden över till ett frivilligt uppehåll. Jag har badat, solat, fiskat, bakat, lagat god mat, åkt hoj med min fina pojkvän, börjat renoveringen av vår nya lägenhet i göteborg, gått långa promenader, plockat svamp, umgåtts med fina vänner och saknat de jag inte träffat, men främst av allt så har jag njutit och sugit i mig av den svenska sommaren och fått känna lyckan över att vara hemma i Sverige igen.
 
Jag har samlat energi nog för hela hösten och jag har ytterligare några få veckor kvar innan mina studier börjar.
Men nu har jag fått motivation till att ännu en gång låta er följa med i mitt liv och ta del av mina tankar och åsikter. Först måste jag se till så min design byts ut men det kommer med tiden. Jag är ju inte längre ute och far utan ser fram emot en stillsam tillvaro i våran nya lägenhet med närhet till både gym och studier.
 
Jag hoppas ni vill följa med mig i en aningen mer träningsinspirerande blogg och aningen mer vardaglig än mina spännande äventyr utomlands.
 
 
Dock så ligger min kamera kvar i lägenheten så ni får ha överseende med att det blir lite bilder från iphonen så länge.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback